Prezentul site theclinique.ro/primaverii este operat de catre THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL, societate ce ofera servicii supuse unor observatii, termeni si conditii stabilite in acest document denumit „Termeni si Conditii”. Atunci cand utilizezi oricare dintre serviciile noastre, vei fi supus si vei accepta regulile, normele, politicile, termenilor si conditiilor aplicabile serviciului ales, incluse in prezentul document „Termeni si Conditii”. THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL, isi rezerva dreptul de a aduce modificari site-ului inclusive in sectiunea „Termeni si Conditii”, fara o notificare in prealabil. Accesarea, navigarea si/sau utilizarea www.theclinique.ro/primaverii , presupune implicit acceptul tau asupra acestor „Termeni si Conditii”, asa ca te rugam sa citesti acest document cu atentie inainte de a continua.
Generalitati
THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL este societatea care administreaza domeniul theclinique.ro/primaverii si subdomeniile acestuia, numit in continuare „website” sau „site”, persoana juridica de nationalitate romana, avand CUI RO48045317, sediu social in Bucuresti Sectorul 5, Drumul Cooperativei, Nr. 23, Ap. 2, e-mail: office@theclinique.ro.
Accesul in cadrul site-ului theclinique.ro/primaverii , precum si utilizarea acestuia se fac cu respectarea Termenilor si Conditiilor cuprinse in acest document. Utilizarea site-ului ca vizitator, inregistrarea ca Utilizator si/sau realizarea de achizitii de produse si servicii oferite prin site ca si Client, presupun implicit citirea cu atentie si acceptarea tacita si fara rezerve a acestor Termeni si Conditii, cu toate consecintele ce decurg din aceasta, denumita „Utilizarea”.
Serviciile pe care acest site le furnizeaza sunt rezervate persoanelor peste 18 ani sau minorilor de peste 14 ani care au consimtamantul parintilor de a utiliza acest website.
Definitii si termeni
Vanzator: THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL
Utilizator: Reprezinta persoana fizica sau juridica care are sau obtine acces la continutul website-ului, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent cu THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL
Client: persoana fizica sau juridica, sau orice entitate juridica care efectueaza o Comanda.
Website: reprezinta domeniul theclinique.ro/primaverii apartinand THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL, prin intermediul caruia Utilizatorul-ul are access la informatii privind produsele si serviciile oferite prin site.
Cont: reprezinta sectiunea din website formata dintr-o adresa de email si o parola care permite Clientului transmiterea Comenzii si contine informatii despre Utilizator/Client si istoricul Clientului in Site (comenzi, facturi fiscale, etc). Comenzile se pot realiza si fara definirea unui cont de client, caz in care nu este necesara definirea unei parole.
Comanda: reprezinta un document electronic, generat ca urmare a accesarii site-ului de catre un Client, prin care Clientul transmite catre Vanzator intentia sa de a achizitiona Produse si Servicii de pe website. Rezervarea unui produs accesand site-ul nu reprezinta o Comanda.
Contract: reprezinta contractul la distanta privind bunuri sau servicii, incheiat intre Vanzator si Client, in cadrul unui sistem organizat de vanzare sau prestare de servicii la distanta organizat de Vanzator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si Clientului pana la momentul in care este incheiat Contractul si inclusiv acel moment.
Continut:
– toate informatiile de pe website care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
– continutul oricarui email trimis Utilizatorilor sau Clientilor sai de catre un angajat sau colaborator THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
– orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat sau colaborator al THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL, Utilizatorului sau Clientului, conform informatiilor de contact, specificate sau nu de catre acesta;
– informatii legate de produse, serviciile si/sau tarifele practicate de catre THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL intr-o anumita perioada;
– informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
– date referitoare la theclinique.ro/primaverii sau alte date privilegiate ale acestuia.
Produse si/sau Servicii: orice produs si/ sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, ce urmeaza a fi furnizate prin site Clientului ca urmare a incheierii Contractului.
Tranzactie: incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Produs si/sau Serviciu de catre theclinique.ro/primaverii Clientului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL, indiferent de modalitatea de livrare.
Campanie: actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Produse si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL
Newsletter: mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic (email, SMS), asupra Produselor si Serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL intr-o anumita perioada si fara nici un angajament cu referire la informatiile continute de acesta.
Utilizarea abuziva: reprezinta utilizarea site-ului theclinique.ro/primaverii , intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare sau orice alt mod care poate produce prejudicii THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL
Date despre Istoricul medical
Pentru că sănătatea dvs. este foarte importanta pentru noi si pentru a putea sa va servim la cel mai înalt standard de calitate e important sa cunoaștem istoricul dvs. medical pentru a tine cont în recomandările de servicii pe care vi le propunem.
Contraindicații
Vă rugăm să citiți lista de mai jos pentru a identifica recomandările de servicii, ținând cont de contraindicațiile procedurilor, in general:
Varice pronunțate:
Dacă răspundeți DA, următoarele tratamente nu se pot efectua sau este necesar sa va consultai cu un specialist: VelashapeIII, Eximia Med, Accent Prime, Primex, Legend Pro, RollShape
Fragilitate capilara/Cuperoza:
Dacă răspundeți DA, urmatoarele tratamente nu se pot efectua sau este necesar sa va consultați cu un specialist The Clînique: Accent Prime, Legend Pro, Velashape III
Sarcina si Alăptare:
Dacă răspundeți DA, este necesar sa va consultați cu un specialist
Probleme dermatologice:
Dacă răspundeți DA, este necesar sa vă consultați cu un specialist
Implant medical/tije metalice :
Dacă răspundeți DA, este necesar sa vă consultați cu un specialist
Probleme cardiace:
Dacă răspundeți DA, este necesar sa va consultați cu un specialist
Probleme tiroidiene:
Dacă răspundeți DA, va rugam sa aveți în vedere ca rezultatele dvs. atât în ceea ce privește fotoepilarea, cat si tratamentele corporale sau faciale, sunt influențate de aceasta condiție.
Alergii:
Dacă răspundeți DA, este necesar sa vă consultați cu un specialist The Clinique.
Intervenții medicale/chirurgicale în ultimele 6 luni:
Dacă răspundeți DA, este necesar sa va consultați cu un specialist The Clinique
Medicamente/suplimente utilizate în mod frecvent:
Dacă răspundeți DA, va rugam sa va consultați cu specialistul The Clinique înainte de aplicarea tratamentelor.
Diete ținute in trecut/ prezent:
Dacă răspundeți DA, va rugam sa va consultați cu specialistul înainte de aplicarea tratamentelor.
In cazul in care suferiți de diverse afecțiuni, va rugam sa apelați consultanții noștri pentru a vă îndruma daca este o procedura recomandată pentru dvs.
IMPORTANT: Dacă starea dvs medicala se modifica pe parcursul derulării tratamentelor/pachetelor/serviciilor pe o perioada mai lunga sau mai scurta va rugam sa anunțați reprezentanții The Clinique Beauty & Health. The Clinique Beauty & Health nu devine răspunzător pentru nicio situație medicala necomunicata.
Recomandări
• înainte de începerea oricărui program va recomandam sa consultați un medic specialist pentru a va confirma absenta oricărui risc pentru sănătatea dumneavoastră.
• înainte si după fiecare tratament este indicat consumul de apa.
• pentru rezultate satisfăcătoare pe termen lung, toate terapiile ar trebui corelate cu un regim alimentar adecvat.
• în cazul fotoepilării, este necesar sa pregătiți zona acasă, utilizând metode ce nu implica smulgerea firului de par (cu lama de ras). Se recomanda evitarea expunerii la soare/solar/autobronzant, 7 zile înainte si după procedura. Efectuați ședințele de tratament conform recomandărilor specialistului The Clinique Beauty & Health. Nerespectarea intervalului recomandat poate afecta rezultatul final.
*Aceste indicații nu se limitează la cele menționate mai sus, ele sunt cele mai frecvent întâlnite. În funcție de tratamentul ales/indicat, veți primi un protocol specific pe care îl veți parcurge si veți informa specialistul The Clinique dacă va aflați în cazurile menționate la contra indicații.
Programarile serviciilor achiziționate se pot realiza astfel:
a. prin prezenta directa, în locațiile The Clinique Beauty & Health
b. telefonic la numărul de telefon: +40 0755999888
c. pe email trimițând disponibilitatea la office@theclinique.ro
În funcție de disponibilitatea noastră vă garantam întâietate în programările dorite. În cazul în care programatorul este ocupat într-o anumita data dorita de dvs, puteți opta pentru a fi trecut(a) pe “Lista de Așteptare” iar, în momentul în care va exista disponibilitate, veți fi contactat(a) în cel mai scurt timp pentru programare si confirmare.
Anularea programărilor
În cazul în care doriți anularea serviciilor pe care le aveți programate deja va rugam sa neanunțați la numărul de telefon: +40 755999888 sau pe mail: office@theclinique.ro în următoarele condiții:
– în orice moment cu cel puțin 24 de ore înainte de programarea ce urmează a fi efectuata.
– pentru situații urgente aveți posibilitatea de a anula o singura data, în cadrul unei luni calendaristice, programările dvs. cu cel mai târziu cu doua ore înainte de ora la care aveați realizata programarea. În cazul în care anulați de mai mult de o data într-o luna calendaristica ne rezervam dreptul de a considera ca fiind realizata respectiva ședința anulata de dvs. în acest mod.
– în cazul în care nu reușiți sa anunțați în aceste condiții menționate mai sus ne rezervam dreptul de a considera ca fiind realizata ședința din abonamentul dvs.
Termenul de valabilitate al pachetelor de servicii si programărilor
Pachetele de servicii ce implica tratamentele corporale si faciale au termen de valabilitate 12 luni din momentul primei programări. Pachetele de servicii ce implica tratamentele de epilare definitiva au termen de valabilitate 24 luni din momentul primei programări pentru pachetele de 5 ședințe si de 12 luni pentru pachetele de 3 ședințe.
Puteți îngheța abonamentul si prelungi cu o perioada de maxim 1 luna sau dacă sunt cazuri mai îndelungate si va discuta punctual cu un consilier The Clinique. De asemenea, va obligați sa începeți pachetul într-un interval de 2 luni de la semnarea fisei.
Va puteți programa pachetul achiziționat în intervalele de timp disponibile în programatorul clinicilor The Clinique Beauty & Health. În cazul în care programatorul este ocupat si dvs. solicitați realizarea programărilor în anumite intervale orare specifice care nu sunt disponibile vom lua toate masurile pentru a va oferi toate variantele posibile în intervalele ramase disponibile.
Politica de retur
Vă rugăm să citiți cu atenție toate beneficiile dar si contraindicațiile procedurilor/ serviciilor care se desfășoară în clinicile The Clinique Beauty & Health. În momentul în care vă dați acordul spre cumpărarea unui serviciu The Clinique, înseamnă ca ați citit, știți si sunteți de acord ca nu suferiți de nicio boala/ tulburare care sa fie contraindicata procedurilor care se efectuează la The Clinique Beauty & Health.
Nu sunt rambursabile serviciile în cazul în care ați omis sa menționați aspectele medicale de mai sus încă de la început.
Ofertele de tip: “Last minute”, “Super Oferte”, “Promoții”, “Vouchere” cumpărate de pe site-ul theclinique.ro sau direct clinicile The Clinique Beauty & Health nu sunt rambursabile.
În situația în care a intervenit o condiție medicala noua/ contraindicații primite de la medic serviciile respective vor fi înlocuite cu alte servicii din portofoliul nostru care nu contravin stării de sănătate sau cu un voucher valoric 100% transmisibil, neexistând posibilitatea de retur.
În cazul în care solicitați programări în anumite intervale orare care sunt indisponibile vom lua toate masurile sa va oferim alte variante de programări în alte intervale orare sau alte zile. Nu se returnează sumele achitate în cazul în care nu exista disponibilitate în programator pentru anumite intervale solicitate în condițiile în care va oferim alte alternative.
Nu se returnează sumele achitate în situațiile de forta majora.
Serviciile achiziționate la preț intreg, care nu sunt ofertele de tip: “Last minute”, “Super Oferte”, “Promoții”, “Vouchere” se pot rambursa în următoarele situații:
•mutarea domiciliului în afara tarii pe o perioada mai mare de 1 an, dovedită cu actele necesare de către client sau
•situații medicale excepționale grave care va împiedica sa mai ajungeți la programări.
Rambursarea serviciilor se face doar dacă cererea de retur a fost completata în termen de 15 de zile de la achiziționarea lor. Sumele vor fi returnate în contul specificat pe formularul de retur în termenul maxim de 90 de zile lucrătoare de la data finalizării/ înregistrării formularului de retur.
Protocolul obligatoriu înaintea începerii programelor de remodelare corporala/epilare definitiva/tratamente faciale.
1. Clientului i se vor face poze înainte, in timpul si la sfârșitul programului de remodelare corporala/epilare definitiva/tratamente faciale/estetica medicala.
2. Publicarea pozelor in spațiul online se va face doar cu acordul scris al clientului.
Prin adăugarea în coșul de cumpărături si finalizarea plății online sau în clinica, clientul declara pe propria răspundere că a citit informațiile prezentate în prezentul document și de faptul că unele tratamentele pot prezenta riscuri pentru diverse afecțiuni condiții medicale. The Clinique Beauty & Health nu are nici responsabilitate in cazul unui accident cauzat de o condiție medicala nedeclarata.
Totodata, clientii declara că sunt de acord să primească informații despre ofertele, promoțiile si evenimentele The Clinique Beauty & Health, iar dacă nu vor mai dori informari de la noi, ne pot anunța pentru salvarea respectivei opțiuni.
Politica cookies
Putem sa inregistram ‘cookies’ in calculatorul dumneavoastra. Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu“cookie”) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (ex: Firefox, Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu conține programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard-disk-ul utilizatorului). Un cookie este format din 2 parti: numele si continutul sau valoarea cookie-ului. Mai mult, durata de existenta a unui cookie este determinata; tehnic, doar webserverul care a trimis cookie-ul il poate accesa din nou in momentul in care un utilizator se intoarce pe website-ul asociat webserverului respectiv.
Politica detalita despre cookies face parte din Politica de Confidentialitate a THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL disponibila aici: https://theclinique.ro/primaverii/politica-de-confidentialitate/
Politica de vanzare online
Produsele si serviciile comercializate de theclinique.ro/primaverii sunt fie produse cosmetice de la diversi comercianti de la diversi furnizori fie tratamente estetice oferite de THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL
Accesul in vederea efectuarii unei Comenzi ii este permis oricarui Utilizator sau Client. Din motive justificate ne putem rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/ Cumparatorului in vederea lansarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ne-ar putea prejudicia in vreun fel.
Toate informatiile folosite pentru descrierea Produselor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice/dinamice/prezentari multimedia etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea noastra, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Promotiile si ofertele prezentate sunt valabile intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
Orice comanda neconfirmata de catre reprezentantii THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL nu are valoarea unui Contract.
Mesajul de notificare afisat, imediat dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta confirmarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (prin email) sau telefonic.
Contractul se considera incheiat intre THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL si Client in momentul primirii de catre Client prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de confirmare a Comenzii. Asadar, Contractul intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL
In cazul platilor online THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL nu este si nici nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.
Comanda si documente contractuale
Clientul / Utilizatorul poate efectua Comenzi pe Site-ul theclinique.ro/primaverii prin adaugarea Produselor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand/alegand plata prin una dintre modalitatile existente pe website. Odata adaugat in cosul de cumparaturi un Produs si/sau Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru acesta. Adaugarea unui Produs/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea Comenzii, implicit nici rezervarea automata a Produsului/Serviciului.
Prin finalizarea unei comenzi pe site, Clientul este de acord cu forma de comunicare (email sau telefonic) prin care THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL, isi deruleaza operatiunile comerciale si consimte ca poate fi contactat in orice situatie in care este necesara contactarea sa.
Prin finalizarea Comenzii, Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare online, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL poate anula in orice moment Comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara sau fara ca vreo parte sa poate pretinde celeilalte daune-interese, in unul dintre cazurile:
– neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a Tranzactiei, in cazul platii online;
– invalidarea Tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat, in cazul platii online;
– datele furnizate de catre Client sunt incomplete si/sau incorecte.
– produsele comandate nu mai sunt disponibile, urmand sa fie recomandate produse similare.
In situatia in care un Produs sau/si Serviciu comandat de catre Client si achitat, nu poate fi livrat, acesta va informa Clientul asupra acestui fapt si va returna in contul Clientului contravaloarea Produsului si/sau Serviciului, in termen de maxim 15 (cincisprezece) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Clientul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL nu garanteaza disponibilitatea in stocuri a tuturor serviciilor si produselor. Din aceste motive, ne rezervam dreptul de a nu onora o anumita comanda, in cazul in care respectivul produs/serviciu nu se mai regaseste in oferta furnizorului/producatorului sau daca acesta nu-l are in stoc. In cazul in care nu se poat furniza produsel sau presta serviciile, Clientul va fi informat cat mai curand posibil. In situatia in care Produsele sunt deja Platite, banii vor fi restituiti in termen de maxim 30 (treizeci) zile lucratoare.
Termenii si Conditiile pot fi modificate oricand prin actualizarea prezentului Site, aceste modificari devenind obligatorii si cu efect imediat pentru toti Utilizatorii/Clientii.
Clientii, indiferent de metoda de comanda a produselor si serviciilor, accepta faptul ca este posibil sa existe unele diferente intre imaginile prezentate pe site si realitate. Pozele de prezentare pot fi realizate in conditii variate cu sau fara blitz sau pot fi doar fotografii si imagini doar cu titlu de prezentare si informare.
Pretul
Preturile pot fi actualizate oricand. Pretul valid este cel valabil in momentul plasarii comenzii. Preturile aferente produselor si/sau serviciilor afisate in cadrul site-ului sunt finale, exprimate in lei (RON) si includ T.V.A. (in cuantumul procentual stabilit prin legislatia in vigoare), insa nu includ cheltuielile de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres acest lucru pe site.
THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL va transmite Clientului, la cerere, factura aferenta Comenzii ce contine Produsele si/sau Serviciile vandute, Clientul este de acord cu primirea facturii in format electonic pe adresa sa de email.
In situatia in care unuia sau mai multor Produse si/sau Servicii le sunt aplicate mai multe promotii in acelasi timp (discounturi/cadouri/pachete promotionale etc), se aplica o singura Promotie si anume cea cu valoarea cea mai mare in momentul achizitionarii de catre Client a acestor Produse si/sau Servicii.
Preturile pot fi modificate in orice moment, fara preaviz.
THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL atentioneaza asupra faptului ca pot exista cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale website-ului sau erori, pretul afisat pe site poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri va informa Clientul asupra pretului corect.
Plata si modalitati de plata
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei in vigoare.
THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL va accepta plata de la Client prin intermediul procesatorului de plati online securizate, in momentul in care primeste Comanda de la Client sau, in numerar la livrarea Produselor si/sau Serviciilor comandate.
Dreptul de retragere
Urmatoarele Produse nu se pot returna in conformitate cu art.16 din OUG 34/2014:
- Produse confectionate la comanda sau dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate in mod clar;
- Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau expira rapid;
- Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Client;
- Produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
Dreptul de proprietate intelectuala
Intregul continut al website-ului incluzand dar nelimitandu-se la text, logo-uri, reprezentari stilizate, butoane, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, continut multimedia, software si alte date, numite generic „Continut” astfel cum este definit in preambul, sunt si raman proprietatea THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL sau a furnizorilor si/sau producatorilor produselor oferite prin intermediul theclinique.ro/primaverii si este protejat de Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare, Legea nr. 84/1998 privind marcile si indicatiile geografice, cu modificarile si completarile ulterioare si Legea nr. 129/1992 privind modelele si desenele industriale, republicata.
Vizitatorului, Utilizatorului sau Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de theclinique.ro/primaverii , includerea oricarui Continut in afara website-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul expres scris al THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL
Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
In cazul identificarii oricei actiuni dintre cele mentionate, va rugam sa ne contactati la adresa de email: office@theclinique.ro.
Forta majora
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora, in conformitate cu legislatia in vigoare.
Raspundere
Pentru evitarea oricarei neclaritati, THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL nu poate fi responsabila pentru orice pierdere sau prejudiciu indirect (inclusiv dar fara limitare la pierderi de profit, oportunitati sau prejudicii de imagine), daune de orice fel , costuri, cheltuieli sau revendicari pentru orice fel de compensatii indirecte (provocate in orice mod) pe care Clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat din sau in legatura cu indeplinirea de catre THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL a oricarei dintre obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Produselor si Serviciilor dupa livrarea si in special pentru pierderea acestora.
Confidentialitate
Accesarea site-ului theclinique.ro/primaverii implica acceptul utilizatorilor ca datele lor personale sa fie pastrate si prelucrate de THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL
Politica de Confidentialitate detaliata este disponibila aici: https://theclinique.ro/primaverii/politica-de-confidentialitate/
Legea aplicabila – Jurisdictia
Contractul dintre Client si THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL va fi guvernat de legislatia aplicabila din Romania. Eventualele litigii aparute se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate exclusiv de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.
Securitate plati
Optiunile de plata sunt numeroase, iar tu vei putea alege in cosul de cumparaturi, modalitatea cea mai potrivita. Poti plati cu ramburs la livrare, sau folosind cardul direct pe site, cu ordin de plata, depunere numerar la banca, sau numerar la sediul nostru.
Plata online cu Card bancar
Comenzile platite online cu cardul sunt validate numai dupa confirmarea stocului. Acestea nu se considera automat validate. Confirmarea stocului se va face printr-un email catre dvs. Banii sunt transferati in contul THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL doar in momentul confirmarii produsului si facturarii acestuia.
Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL foloseste serviciile de plata online ale NETOPIA/ MobilPay.
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei tale, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub sigla VISA (Classic sau Electron) si MasterCard (inclusiv Maestro, daca au cod VV2/CVC2). Pentru platile cu aceste carduri este folosit sistemul 3D Secure elaborat de aceste organizatii care asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. 3D Secure te asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul tau nu este transferata sau stocata, in nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele MobilPay, aceste date fiind direct introduse in sistemele VISA si MasterCard. In plus, 3D Secure este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediul electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele VISA sau MasterCard, dupa caz. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii.
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii. Pentru finalizarea corecta a tranzactiilor, trebuie sa introduci datele necesare autorizarii tranzactiei in platforma de plati MobilPay.
Tranzactiile se efectueaza in lei, la cursul de schimb al bancii emitente a cardului tau, in cazul in care cardul este asociat unui cont in alta moneda decat RON.
THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul tau.
Politica de livrare
Pentru a lansa o comanda prin intermediul magazinului online este nevoie sa ne transmiteti o comanda folosind datele dvs. de contact.
Alegerea produselor se face prin folosirea meniului din bara dinamica, navigand prin categoriile de produse. In momentul in care ai gasit un produs/serviciu care se potriveste dorintelor tale, il poti adauga in cos direct, sau poti sa accesezi informatiile si detaliile printr-un simplu click.
In cosul de cumparaturi poti schimba cantitatea produselor dorite sau chiar sa renunti la un produs, insa aici poti vedea produsele tale, insotite de fotografii, pretul unitar si pretul final. Calcularea taxelor de transport se va face in functie de valoarea comenzii(lor). Transportul va fi inclus in totalul comenzii tale.
In scurt timp vei primi un email prin care se confirma inregistrarea comenzii ce contine produsele comandate, taxele de transport si datele noastre și detaliile despre livrarea în cel mai scurt timp, în limita disponibilitatii produselor.
Livrarea produselor comandate se va face prin curier contra cost, costul livrarii fiind afisat la finalizarea comenzii.
In cazul livrarilor prin curier se va apela la firmele Fan Courier, Cargus sau Sameday. Termenul de livrare prin curier fiind de maxim 10 zile lucratoare.
In cazul in care nu esti de acord cu termenul sau modalitatea de livrare, te rugam sa anulezi comanda si banii platiti online cu cardul vor fi returnati pe același card.
In cazul în care nu va mai doriti produsul/ produsele comandate, puteti anula oricand, in termenul legal de 14 zile, orice comanda care nu a fost trimisa spre livrare. Pentru situatii in care livrarea se intarzie, din motive neimputabile noua, va rugam sa ne contactati pentru a gasi cea mai buna solutie.
Comenzile nelivrare platite cu cardul se vor storna prin intermediul procesatorului de plati Netopia, pe acelasi card, in maxim 5-7 zile lucratoare.
Stadiu comanda
Din momentul in care ai lansat o comanda online sau telefonic, ne ocupam in cel mai scurt timp de aceasta. Verificam produsele/ serviciile din comanda, disponibilitatea acestora, comandam la furnizor produsele disponibile la comanda si cerem termen de livrare in cazul in care produsul nu este disponibil nici in stocul furnizorilor. Te contactam pentru comunicarea termenului de livrare imediat ce avem informatii complete privind data certa de livrare. Informatiile despre comanda ta se vor trimite pe email, in tot acest timp din contul tau poti urmari procesul in care se afla comanda pe intreaga perioada, de la plasare, pana la livrare.
In situatia in care un produs nu este disponibil, cu acordul tau il vom inlocui, ori indeparta din comanda.
O comanda poate trece prin urmatoarele stadii:
comanda in curs de confirmare – primul stadiu, dupa ce finalizezi pasii din formularul de comanda
comanda confirmata – atunci cand colegii nostri se ocupa de comanda ta. In acest stadiu sunt si comenzile ce includ produse care sunt realizate pe comanda sau necesita import.
comanda livrata – este stadiul in care coletul a fost ridicat de curier si este in drum spre tine.
comanda anulata – poti sa soliciti oricand anularea comenzii, in cazul in care te-ai razgandit, insa dorim sa ne anunti la timp, pentru a evita expedierea produselor.
Comanda ta poate fi anulata si din alte motive, cum ar fi:
– neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a Tranzactiei, in cazul platii online;
– invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat, in cazul platii online;
– datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete si/sau incorecte;
– comanda este returnata.
In situatia in care se anuleaza o comanda achitata cu card online, se va efectua anularea tranzactiei pe platforma procesatorului de platii, urmand ca valoarea achitata sa se vada in cont in aproximativ 5 zile.
Politica de anulare comanda și de returnare
In cazul în care nu va mai doriti produsul/ serviciul comandat, puteti anula oricand, in termenul legal de 14 zile, orice comanda care nu a fost trimisa spre livrare. Pentru situatii in care livrarea se intarzie, din motive neimputabile noua, va rugam sa ne contactati pentru a gasi cea mai buna solutie.
Comenzile nelivrare si anulatele platite cu cardul se vor storna prin intermediul procesatorului de plati Netopia, pe acelasi card, in maxim 5-7 zile lucratoare.
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna conform art.16 din OUG 34/2014:
– florile constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid si sunt exceptate de la dreptul de returnare;
– produse confectionate la comanda sau dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
– produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consummator;
– produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
In cazul in care doresti sa returnezi produsele sigilate in termenul legal de 14 zile, te invitam cu acestea la adresa din Str. Virgil Madgearu nr. 16B, Vila 4, Sector 1, București, unde putem verifica impreuna integritatea sigiliilor. In cazurile exceptionale in care nu te poti deplasa la sediul nostru pentru retur, accepti ca final procesul verbal semnat de catre reprezentantii THE CLINIQUE PRIMAVERII SRL, eventual si de catre curierii care ne livreaza produsele cosmetice returnate, in ceea ce priveste starea lor la primire.